System Zarządzania Jakością Laboratorium został opracowany i wdrożony, aby wspomagać i rozwijać jakość w zakresie diagnostyki medycznej.
Dążeniem całego personelu Laboratorium jest rozwiązywanie problemu pacjenta w sposób najbardziej korzystny, szybki i komfortowy. Podstawowe uwarunkowania i zasady regulujące realizację stawianych przez Kierownictwo Laboratorium celów jakościowych zostały opisane w Księdze Zarządzania Jakością. Księga ta zawiera informacje dla pacjenta i pracowników na temat działań podejmowanych przez Laboratorium w celu zapewnienia właściwej jakości wszystkim świadczonym usługom diagnostycznym. Kierownik Laboratorium i jego personel zobowiązują się do przestrzegania procesów opisanych w Księdze Zarządzania Jakością.
Pod pojęciem jakości rozumiemy spełnienie oczekiwań i życzeń klienta/kontrahenta/pacjenta.
Jakość świadczonych przez nas usług ma ogromne znaczenie dla przyszłości Laboratorium. Dyrektor wspiera realizację przedsięwzięć szkoleniowych i doskonalących, mających na celu poprawę jakości. Wdrażanie i przestrzeganie zaprezentowanej tu polityki jakości ma zapewnić zadowolenie pacjentów, od których zależy przyszłość Laboratorium i satysfakcja naszych pracowników.
Przyjęta polityka jakości zmierza do ustalenia i utrzymania skutecznego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymaganiami norm : PN-EN ISO 9001:2001, PN-EN ISO 17025:2000 oraz EN ISO 15184.